piątek, 27 grudnia 2013

SYLWESTER ZA PASEM...

#Sylwester_za_pasem...
Minął Świąteczny Czas... 32 minuty temu :)
Życie swoim zwyczajem biegnie szybciutko do przodu.
Tak i ja za nim staram się nadążyć :)
Myślicie już o Sylwestrze? Ja owszem.
I mam na myśli Błyskotki. Takie, które ignoruję na co dzień, ale w ten jeden Magiczny wieczór, gdy oś Czasu na ułamek sekundy zatrzymuje się o Północy, zakładam je, jak sroczka, z ogromną przyjemnością.
Swego czasu zauroczyły mnie malutkie lodowo-ametystowe kryształki. Co z nich zmajstrowałam?
Popatrzcie poniżej :) Może się Wam spodobają :) Jeśli tak, zostawcie proszę swój ślad na mojej stronie ;)


#BRANSOLETKA_BŁYSK_MAGICZNEJ_NOCY
Kryształki fasetowane, hematyt tęczowany, zawieszka węzeł celtycki.
Dodaj napis

Do kompletu kolczyki :

#KOLCZYKI_BŁYSK_MAGICZNEJ_NOCY
kryształki fasetowane, elementy posrebrzane