wtorek, 6 maja 2014

KLUCZ DO ŚWIATA MUZYKI .... :)



KLUCZ.... 

Jak myślicie - z czym mi się od razu kojarzy słowo KLUCZ? .... 



Klucze są różne  
Te najbardziej prozaiczne, do drzwi naszych domów, 
te wymarzone - do Świata Baśni 

i te ....wyśpiewane - do Świata Muzyki  
I taki właśnie jest mój KLUCZ - do cudownego Świata Nieograniczonej Wyobraźni, 
nieograniczonej Kreatywności, Nieograniczonego śpiewu serca    Klucz do każdego Utworu 
Muzycznego  ...
Ku radości mojej i może także Waszych serc 

Wykonany na Wyzwanie Kreatywnego Kufra, choć nie wpisał się w ...klucz :) Wyzwania, jest dla mnie miłą pamiątką pracy nad projektem  i kombinacji podczas jego  tworzenia :)
Cieszę się, że Wyzwanie sprowokowało mnie do wykonania tego naszyjnika, nawet jeśli nie znalazł się poprzez swoją formę wśród prac konkursowych. Ponieważ nie współzawodnictwo jest najważniejsze, ale sam proces twórczy :)

https://www.facebook.com/BizuteriaZeSzczyptaMagii/photos/pb.140958569444435.-2207520000.1417304703./236644326542525/?type=3&theater






Tak prezentuje się na Modelce :D