czwartek, 1 stycznia 2015

SREBREM OPLECIONE.......BIŻUTERYJKI DLA WOŚP 2015






W tym roku ponownie biorę udział w akcji pomocy osobom bezbronnym i poszkodowanym przez los, wnosząc malutką cegiełkę poprzez swoje prace.
Morze potrzeb - jak wszyscy wiemy - jest przeogromne.  Ale dzięki Naszym sercom ( tak, właśnie NASZYM) ! włożonym w tą piękną akcję uzbierane zostają miliony złotych poprzez aukcje przedmiotów i - te najbardziej w naszym społeczeństwie popularne - zbiórki pieniędzy do puszek wolontariuszy.

Na rzecz tegorocznej akcji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

wykonałam:
  •  3 zawieszki (charmsy) do bransoletek w technice wire wrapping, w tym 2 ze srebra, 1 z miedzi,
  • 3 nakładki na bransolety męskie i jedną damską (motocyklową) w technice wire wrapping, wszystkie z miedzi,
  • 4 włosy (!) do maski weneckiej wykonane w technice beading crochet - ten wyczyn był dla mnie wyzwaniem...dlaczego? Napiszę w osobnym poście☺
Dziś pokażę Wam moi Drodzy pierwszy element do bransoletki TURKUS I KORAL, skomponowanej z 7 innych charmsów, dwóch baz do zawieszenia i pięknego pudełka - wykonanych przez pozostałe Biżuteryjki i decoupage'ystkę ☺. 


Moje serduszko wykonałam z naturalnego korala, dla którego przepracowałam poprzedni projekt ( zrozumiecie, gdy zobaczyłam jego kształt... czy mogłam się oprzeć???)
 Koralowe serce oplotłam drucikami ze srebra próby 930 oraz 999, zaoksydowałam i wypolerowałam częściowo, by wydobyć strukturę oplotu. Mam nadzieję, że moje serce zasłużyło, by znaleźć się w tej pięknej bransoletce.

Zapraszam Was do przeczytania opisów i ciekawostek o grupie pozytywnie zakręconych. o ich projektach i wykonaniu  na: